Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.12.2007 20:08 - Коледна Виена
Автор: nikolaybg Категория: Туризъм   
Прочетен: 1188 Коментари: 0 Гласове:
1



На Коледа Виена беше заспала и скучна, много скучна. Почти никакви хора по улиците, повечето от тях бяха не-християни, а из центъра-малко туристи. Магазините не работят изобщо на 25 и 26, така че се видях в чудо да си намеря храна (браво на турците срещу общежитието, че работят всеки ден, спасиха ми живота:))) ).
Украсата е разкошна- няма прозорец и главна улица без декорация. Всичко свети и градът е много красив вечер. Сега, малко преди Нова година, народът започва да идва насам и празничното настроение се върна по улиците. Накупувах си малко неща за утре, а и за 1 януари, защото тогава магазините пак са щ почивка...
Блокът ми вече не е така пуст, някои студенти се завърнаха, но засега няма с кого да общувам и ми е много скучно.Вече ще почна да си говоря сам. Или на стената. И няма да е добре, ако стената започне да ми отговаря...
С очакване за нещо красиво, нещо ново, ще посрещна последния ден на годината. Вали сняг. нека вали и утре. Дали си е заслужавало да отана тук за Нова година? ще видим:)))


Тагове:   Виена,


Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: nikolaybg
Категория: Туризъм
Прочетен: 58851
Постинги: 14
Коментари: 8
Гласове: 127
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930