Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.11.2007 18:51 - Austria- kolko podredeno i...oburkva6to
Автор: nikolaybg Категория: Туризъм   
Прочетен: 13375 Коментари: 0 Гласове:
0



Purvo da se izvinq za latinicata, no pi6a ot uni-to si, a ne moga da razbera kak da namerq BP. 

neka spodelq vpe4atleniqta si ot tezi purvi 9 dni tuk.

1. Vsi4ko e mnogo podredeno. qsno e koe kakvo e i kude e. lo6oto e samo tova, 4e vsi4ki nadpisi v grada sa na nemski. malko e u4udva6to, no e fakt. 

2. horata sa jizneradostni i ne govorqt za pari. razbira se, tova e konsumatorsko ob6testvo, v koeto vsi4ki sa sviknali da polu4avat vsqkakvi nasladi. nai-lo6oto, koeto moje da ti se slu4i tuk, e da te poglednat s bezrazli4ie, daje ne i nadmenno. ne e kato v sofiq. da, moje bi ima nqkakva studenina, no ot druga strana ne vijdam kato na6enskite prostotii po ulicata, v avtobusite i v magazinite. ne 4uh nikoi da se kara s prodava4. nqma6e prodava4, koito da me ostavi bez vnimanie. nqma6e prodava4ka, koqto da ne me pogledne v o4ite i da ne se usmihne.

3. ima dosta buma6tina, za sajalenie. trqbva6e da si napravq adresna registraciq w Meldeamt. tam mi poiksaha pasport! za 6tastie go noseh v sebe si, no znaeh, 4e e dostatu4na li4na karta. pulna ludost. tozi 4ovek qvno ni vzema za pakistanci ili izob6to ne znae kude e  Bulgaria...okolo rabotat si v universiteta su6to trqbva6e da si izkaram account za internet i karta za bibliotekata. ina4e studentite trqbva da se opravqt s vsqkakvi  vidove dokumenti i e golqmo razkarvane pri tqh. imam kusmet, 4e na sam studnet. razbira se, vseki novopristignal si ima buddy, koito se griji za nego, no tova ne se otnasq za specializacii i stipendii.

4. tehnikata e po-skupa, otkolkoto v Bulgaria, moje bi s 10 procenta. ima i nqkoi evtini gsmi i fotoapaarti, no kato cqlo ne kupuvaite tehnbika ottuk. kupuvaite samo koli i markovi parfumi. ili desetina biri carslberg ot 0.80 euro:)))

5. nqmam mnogo nabludeniq o6te nad jenite, no moga da kaja, 4e pove4eto mi haresvat, imat stil i se durjat milo. u4tivostta tuk e ne6to zaduljitelno. a kolko mnogo blondinki ima...ne e istina. prosto me e sram da se dvija s moite drehi, no nqmam mnogo pari za takiva ne6ta. tuk drehite ne sa evtini.

6. otnosno televiziqta- tuk ve4e moje da gledate sa mo s digitalen receiver. ako nqmate, 6te si kupite. moqt be6e za 45 euro. kabelut za vruzka be6e 11 (!!!), a antenata- 15. mojete da gledate nai-dobrite futbolni purvenstva sre6tu dopulnitelni 20 euro na mesc- pravata se durjat ot premiere. taka, dobre se ohar4ih i s moq televizor, dano uspeq sled 3 meseca da go prodam:))) sega se pribiram u nas da si probvam antenata, ve4e vsi4ko trqbva da e ok. vpro4em, kupih si razklonitel, na koito pi6e 250 V, i tova ne mi haresva. 6te pitam nqkoi stava li tova 4udo, ili da go vru6tam :(

o4akvaite sledva6tiq mi reportaj ot edin futbolen ma4, igran na stadiona, na koito 6te se igrae i finalut na EURO 20080 Ernst Happel stadion.



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: nikolaybg
Категория: Туризъм
Прочетен: 58876
Постинги: 14
Коментари: 8
Гласове: 127
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930