Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.02.2008 09:16 - След завръщането в Бг
Автор: nikolaybg Категория: Политика   
Прочетен: 1382 Коментари: 1 Гласове:
0



    Посрещна ме хубавата мъгла на Софийския "airport", хубава кал и навъсени митнически служители. Опашката ни успя да мине за 20 мин. С таксито нямаше проблем- тарифата беше нормална...
   Но думата ми е за друго. Гледайки няколко дискусии по СКАТ, установих, че вече и аз имам стабилна теория за слуващото се "у нас". Докато доскоро и аз вярвах, че "турци" и "евреи" ни "управляват", то сега ми става ясно, че нашите политици не са контролирани конкретно от никого- всъщност те дават всичко на всеки! Ако някой си поиска нещо, получава го. А после почват едни обвинения- кой бил предан на Америка, кой- на Русия, кой - на Турция...Наистина проумях какво значи това, че държавата ни я няма- политицте ни са сенки, но по-страшното е, че народът ни се състои от много, много сенки...Свикнали сме да бъдем такива, каквито искат да бъдем; но още по-зловещо звучи фактът, че предпочитаме да се мразим и хулим едни други, да се събаряме в калта, вместо да бъдем задружни...
   Признавам, че нашият манталитет да бъдем негативно настроени към всичко се е пренесъл и върху мен- след като и аз, който си бях обещал да остана в България, вече трудно понасям това, което виждам...Но тук не може да се мисли по друг начин. Снощи гледах дискусията за това, дали да има вероучение в училище. Супер! Нека има! И какво? Това ще спре агресията сред децата? Или ще заличи пренебрежението на родителите? Или ще направи така- чудодейно!- че да излизаме вечер, без да се страхуваме? Не, това е невъзможно при тези условия! Трябва да изчакаме лудите да се налудуват...Колко ли години ще отнеме това? След 10 ще натигнем настоящата Унгария. А Австрия...Сигурно след...40? Но само ако се случи още едно чудо- румънците да настигнат нивото на настоящата Великобритания...Само това ще ни подейства като подходящ стимул...
  Мога още много да напиша. Наистина не проумявам защо всичко у нас трябва да е точно такова. Но то си е такова и на мен не ми харесва. Вече не мога да го гледам със същите очи.



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. scintilla - E,
05.02.2008 10:16
Е, ти поне, явно имаш избор...
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: nikolaybg
Категория: Туризъм
Прочетен: 58887
Постинги: 14
Коментари: 8
Гласове: 127
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930